Traiettorie invisibili
I have already travelled for years without ever departing from here. I watch the deserted countryside go by. I see cities and villages, silence and laughter. I am on a quest, searching for stories. Mine, hers. Those in which we are together. Where encounters with solitude and love abate the stories.