Toutes les montagnes se ressemblent
A sunny day in a wintery landscape. She tells him last night's dream. For the first time, he talks to her of his brother, of the night he disappeared on a torch-lit hike. When the sun sets, it is sometimes said, the footsteps of the dead, and those who believe in their presence, are accompanied by music.