Tonight
A fast-paced, animated music clip that tells of the increasingly constricting and dismal monstrosity of city nightlife, using strikingly graphic sequences. These are shown parallel to the ironically expressed intentions of a love relationship in the post-punk orientated song and juxtaposed with the pastel-coloured idyll into which the protagonists escape.