The Weighing of the Heart
For thousands of years Anubis, the ancient Egyptian Guardian of the underworld, has performed the weighing of the heart. Once however the scales of justice cannot decide whether the heart is good or bad. Anubis must prove himself against Ammit, a crocodilian goddess, thereby becoming the true God of the Dead.