The Truth About Art
Art originates as a result of observing a work of art. An abstract painting is brought to life in a museum. A pair of “floating eyes” goes along with this idea. Having come alive, the painting gets up and leaves. After a wild pursuit through the halls of the museum, it finally manages to get back into its frame.