The Tiger Mafia
The magnificent tiger is one of the world’s most beloved, and threatened creatures. Filmmaker, Karl Ammann uncovers their illegal breeding in secret South East Asian tiger farms. His nine-year investigation exposes how body parts are harvested from both live and butchered tigers, and then traded for sale in China’s underground pharmaceutical and jewelry industries.