The Rising Sun
A cinematic documentation about the Roc Kidz Crew, a group of young dancers who began earning their living with break dance in the streets of European cities and have since become one of the most well-known dance groups on the hip hop scene. Through their love for dance, music and freedom, these artists are able to generate a vital enthusiasm and joie de vivre among young people, transcending all classes, nationalities and skin colours.