The Rejects
The story of a female rock band: Dahlia, the hysterical lead singer; Miranda, the transsexual guitarist; and Vi, the young singer. The three were thrown out of a bar after their concert and are now cruising the canton, searching for new concert venues. In the process, their friendship is put to the test.