The Kiosk
Olga is a cheerful woman who works at a kiosk. She knows the wishes and problems of her customers well and attends to their every need. But when she is alone – which is often the case – she dreams of being far away, of escaping from this monotonous life in which she is literally stuck. A series of absurd incidents finally leads her to the place of her dreams.