The Deal
Geneva, April 2015. In the hushed corridors of a luxury hotel, high-tension international negotiations get underway between the United States and Iran, suspected of secretly developing the atomic weapon. Alexandra Weiss, head of the Swiss diplomatic mission, is trying to maintain a fragile balance between the parties operating behind the scenes. The unexpected arrival of her former love, Payam Sanjabi, an Iranian engineer whose life is under threat, will complicate her task dangerously...