The Bridge
A man must cross a strange bridge. The statues which decorate it are rather frightening and at times even seem to be alive. And then, there is that attraction to the paving stones. This animated film realized at the London Film School lures us into an imaginary world both mysterious and disquieting. Several media are utilized: plastiline, drawing, 3-D animation.