Teenage Cowboy
Sixteen-year-old Michele works as a cowboy on a wild plateau. Together with his colleague, twenty-one-old Alexandra, he offers horseback rides across the vast fields to tourists. But nothing has been the same since the dramatic events of the previous winter.