Suspekt
Bernard Rambert, “Red Beni”, is one of Switzerland's best-known and most controversial defence lawyers. The “terrorist lawyer” talks in detail about his work and places it in the historical context of the last fifty years. Numerous archive images show him in controversial criminal trials. What conclusions can a person who has spent his entire life fighting for radical change through legal means draw?