Subito – Das Sofortbild
Press, shake, ready! Inventor Edwin Land's camera made its mark on generations of artists and photographers and, even today in the midst of the flood of digital images, constitutes a source of unpredictable adventures and unique moments. The story behind the Polaroid picture in a virtuoso montage of archive treasures, art photographs, amateur shots and commercials, refining it with insights into the philosophy of art. Snapshots included!