Stürm: Bis wir tot sind oder frei
Barbara Hug is a young radical lawyer fighting Switzerland’s antiquated prison system in the 1980s. Walter Stürm is a charmer and chancer. Taunting the establishment with his outrageous thefts and media savvy he’s in and often escaping out of jail and becomes known as the Jailbreak King. When the two meet an unlikely alliance is formed.