Stephan is looking for someone to lend him an ear. He submits an e-mail to the online newspaper. She reads it and replies; he tells her about his life. «Heroin and cocaine are better than great sex,» he tells her. This is, however, only half the truth. He went from being a junkie to a trust accountant, from a trust accountant to a... «It's easier for a camel to go through the eye of a needle, than for you to make something of yourself,» claimed his mother.