Sonic Mirror
Mika Kaurismäki's surprising dive into the world of rhythm, a code unveiled from its roots… Crossing the borders with drum legend Billy Cobham from Jazz to the world of autists in Switzerland and kids in a favela in Brazil. Everything is rhythm; the heart beating, walking, breathing, music. Decoding rhythm, music is communication. Music is identity. Music is emotion. Music as the only true universal language to express hope, love, ambition and joy.