Soffia
Alice, a young mother, sacrifices her dreams to care for her autistic son, Peter. On his first day of primary school, Alice feels overwhelmed and inferior to other mothers, leading her to hide Peter's disability. She rejects the headmistress's offer of an educational worker. In her darkest moment, Peter gives Alice his red pinwheel and says "blow." Entering his simple world, Alice realises Peter just wants to be himself despite his challenges.