small talk
In a world where the social exchange is at an all-time low, the population is forced to talk to strangers in dialogue chambers in order to gain access to public life. In the midst of this, the friends Laya and Emil are confronted with the question of how honest conversations can be in such a system - and what really makes a deep relationship.