Sisters
A story of abandonment and discovery, of silence and of sharing, of how fate shaped the lives of three women. One day, six-year-old Shelly followed her classmate Sian home from school. They grew up like sisters. Thirty years later Shelly discovers that she has a biological sister named Linda. An intimate and compelling story of adoption and friendship; three women whose lives were profoundly changed by the events of June 25, 1954.