Simon Grab - Synaptic Failure (Aelk Minsur Remix)
Synaptic Failure is an experimental film that translates the music of Simon Grab and Aelk Minsur into a visual journey. The film delves into a digital world in the throes of deconstruction, where audio and visuals intertwine to explore themes of decay and rebirth. Through abstract and fragmented imagery, Synaptic Failure invites viewers to experience a transformative process that challenges the boundaries of perception and reality.