Sidney
Thirty-one-year-old Sidney took a new career path as a horseshoe blacksmith and is the only apprentice in the canton of Geneva to learn this trade. Beside this new job, he pursues his other passion, rap music, alongside regular twitch livestreams. In the midst of all this, Sidney tries to strike a balance between modernity and a dying trade through contests and live performances.