Shikun
Inspired by Eugene Ionesco’s play, the film tells us the story of the emergence of intolerance and totalitarian thinking through a series of day-to-day episodes taking place in one single space, in Israel, the shikun building. This hybrid group is composed of people of different origins and languages. Some of them will transform into rhinos, but others will resist. An ironic metaphor of life in our contemporary societies.