September Babies
There is little room for humanity and compassion in the dystopian world of Zea. It is controlled by the shadow organization known only as Section. Ever since Zea can remember, she‘s been on the run. It's an enemy she knows all too well. But as she soon discovers, Section does not always stay in the shadows. The truth will soon release the monster within her and force this war into the light. Beware, Zea doesn‘t cry… Zea shoots. And she aims to kill.