Segantiniana
A videographic revisitation of the famous pictorial cycle that Giovanni Segantini dedicated to the theme of “The Punishment of Lust” and of “The Bad Mothers”, led on the thread of a musical interpretation – for soprano, contralto, and eight instruments – created ad hoc by the Swiss composer Luigi Quadranti.