Sauvage
The story of a relationship between the young, rebellious city girl Adriana and the old misanthrope Bernard, set in a remote, untouched valley of the Mercantour. In the beginning, the film is shot in the style of a thriller, but then gradually it transforms into a journey of initiation. The two overcome their hatred, and we are then submerged into a symbolic snowy countryside dominated by a white she-wolf. In this solitude they both find a form of salvation. With Adriana this comes about through her artistic work.