Satellites
As a result of capitalism, globalization and the loneliness and isolation in the city caused by social pressure, a very fundamental question arises about values and self-realization. Young people talk about their experiences with loneliness in the cities and their escape into social media. As a contrast, there is life in the mountains, a life in complete geographical isolation.