Santiago del otro lado
Mexico City, Lucia is pregnant and wants to find the right moment to tell Santiago, her long time boyfriend. A party they attend seems the ideal moment and indeed the night is festive and fun until her life plans change forever. Sometimes life has a surprise, sometimes even two!