Sans moi – ohne mich – senza di me
Like so many other young people in Switzerland, Jeremy, Marie, Théodora, Saray, Rana, and Claudia have attempted suicide. During their stay of several weeks at UCA, a permanent Geneva University Hospital unit for adolescents in a state of crisis, they try to understand the meaning behind their ordeal. The documentary accompanies them for 18 months in their search for the reasons that caused them to try to kill themselves.