Ruth's Ghosts
A gripping supernatural legal thriller series set in 2030 New Orleans, where abortion is criminalized. Three generations of women – Ruth, a powerful Evangelical attorney with a gift to “see” things, her liberal daughter Naomi, and her thirteen-year-old granddaughter Liv – are thrust into a high-stakes case when Liv becomes pregnant. As tensions rise, Ruth is haunted by the ghost of the infamous Madame Restell, forcing her to question everything she believes.