Run Fast, Bite Hard
The camera accompanies the Swiss Agility Championship in Kaiseraugst as a silent observer. It tries to capture the complexity of this niche sport and portray it as neutrally as possible. The stressed competitive determination of the masters and mistresses competes with the detached emotions in dogs and humans and together tries to draw an emotional and humorous picture at eye level.