Retour à Visegrad
In April 1992, the war starts in Yugoslavia. In the town of Visegrad (Eastern Bosnia), home of the famous bridge over the Drina, the school closes. From now on, Muslim and Serbian pupils who lived and studied together are separated. More than 25 years later, Budimir Zecevic, the school’s former director, and Djemila Krsmanovic, the teacher's widow, take their old Zastava and start the long journey to maybe bring the kids together again.