Radostki
A girl, a boy, the sun, small animals and a five-year old boy are the main characters of the film. The five-year old boy is also the narrator of the film. The story happens during one day, between sunrise and sunset. The boy invents a game the other characters take part in. The girl and the boy have to get a huge strawberry, which grows on a big tree. This adventure is a trial of their love. The motto of the film is: if people love each other, even things that seem impossible to do become achievable.