Radiogeschichten
Eighty years ago, the first radio program was aired in Switzerland. It marked the beginning of «radio fever» and the multifaceted history of a medium that was to shape the perception of the world for generations. With Helli Stehle, the first female voice on radio in German-speaking Switzerland, the New York correspondent Heiner Gautschi, radio reporter Hans Gmür and Roger Schawinski, pioneer in private radio stations.