Politesses et canard laqué
There is nothing better than a little visit to consolidate the indestructible friendship between the people of Switzerland and China. Filmmaker Piguet and a team from the TV news show “Temps Présent” follow a group of Swiss parliamentarians on a visit to Peking. The question is, are the parliamentarians making crucial political contacts, or – in the words of the Swiss People's Party – is it simply tourism at the expense of the taxpayers?