Pink Funeral
“The day has come when vou will have to come down to Earth to protect a human. Bury your placentas and trust. Heaven is everywhere.” This is what Mother Nature says to the three fairies who have to pass into a new world, that of humans. They bid a final farewell to the forest and the paradise of carefree living. From where they are, they observe this cloud factory, a huge factory. They look for a place to bury the placenta. Little by little, they descend into the world of humans.