Pina
Pina (62), a lawyer in the early stages of dementia, wants her job back—but as she tries to prove herself to her former colleague Susan, it becomes clear that what she truly needs isn’t work, but someone who won’t let her face it alone. A quiet yet powerful short film about dignity, friendship, and the courage to let go.