Phoenix aus der Asche
A film about the "Sommernachtsträume" theatre project involving the group called "Phoenix aus der Asche" together with autistic youth. "You can also see the world pretty damn well with other eyes. The film and the Phoenix group have excellent eyes. The human being in his despair and delight when making theatre has never been demonstrated so clearly to me before." (Franz Xaver Kroetz, Dramaturgist)