Per voi oggi la luce del sole non splenderà
The post-apocalyptic, eco-fiction short film portrays two construction workers wandering in a zone where interior and exterior spaces are intertwined. In a constant search for traces, they are confronted with a hybrid natural-industrial universe that seems to be overwhelming. Throughout the days and nights their paths will separate, leading them to explore new horizons.