Peace Untold
A docu-fictional VR animation film about the struggle for peace. The film tells a historical story inspired by true events: Emma, a nurse, travels to the Eastern Front during the Second World War on a mission by the Swiss Red Cross and experiences the limits of humanity in the midst of the inhumanity dictated by war.