Pastel
Elisabeth catches her son James kissing a young man. She now faces a life struggle. She decides to fight for what she believes to be sickness and cure her only son from his presumed homosexuality. During the process of the conversion therapy, what she believes to be the cure, things become clearer. She begins to realise that appearances can be deceiving.