Outland
The Swiss Canton of Ticino has long attracted fiercely independent and unusual characters – people like the Dadaists Hugo Ball and Emmy Hennings. Generations of migrants have followed in their footsteps, in hopes of finding a better future in Ticino and living life on their own terms. To them, Ticino is a strange home. An outland.