Onkel Albin
If someone goes his own ways when growing up in a conservative village in a Swiss valley, he needs a thick skin and a stubborn mind. Being the black sheep of the family, and sometimes of the entire village, also means being marginalised. What if his curiosity for life and his playful instinct have not disappeared? A portrait about Uncle Albin, farmer and court jester – in all meanings of the word.