Odomo
Odomo, a stray gypsy, lives inside his guitar. The real outside world doesn't treat the musician very well. As he plays his songs on a street corner, he is beaten away by a vendor with a broom. And at that very moment, we dive with Odomo into the resonating body of his instrument, where the misfortune is brushed away and the music enchants everything.