In a dystopian world, Anaïs, like everyone else, wears a bracelet that tracks her oxygen usage. She must pay for it daily. She will fight to survive after being injured in the lung. An interactive film in which viewers choose the path of the story. It questions the absurdity of capitalism, as embodied by the multinational Pure Corporation, which profits from ecological collapse by monetising the last abundant resource on Earth: oxygen.