O Jacaré
Reboleira, a suburb of Lisbon. Residents and all the 24-hour news channels are abuzz with the news that after a robbery, the fugitives have crashed their car into the middle of the neighbourhood. While the fugitives have been arrested, the loot has mysteriously disappeared. In the area cordoned off by the police, rumours and speculation are rife.