Normal Love
Jeanne and Mike get to know each other, meet family and friends, go on holiday together, sleep together and say “I love you”. However, their relationship is based on a contract that defines all areas of their togetherness. A video camera is their constant companion. A film about an experiment and at the same time a portrait of a young generation in search of the meaning of love, identity and trust.