Noahs Enkel
Willi Facen is a painter. He is 73 years old and lives and works in Zurich. There are more than three thousand works stacked in his atelier, some of which are large-format aquarelle paintings. An immense life's work presented nearly in its entirety. The content of the film, as well as its narrative level, are based on Willi Facen's very personal visions of various strategies for survival. His observations, ideas and thoughts lead the viewers through an impressive world of images.