No sunday, no monday
The life of an international crew on a cruise ship: young people from Germany, Italy, Eastern European countries, Indonesia and the Philippines tell about their experiences. As the liner travels around the world, the camera remains focused on shipboard life. Destinations come and go, but very little changes for those on board, who are in a world of their own.