Neumatt – Staffel 1
From being an esteemed business consultant to a dedicated farmer, Michi seems willing to do anything to cope with the financial problems gripping the farm where he grew up. However, his unorthodox actions fuel family conflicts and the hostility of other farmers: will he be able to earn their trust and save the farm?